2011. január 27., csütörtök

Sürög-forog

Az utóbbi napok forgatagában rájöttem, hogy a dolgok körülöttem kezdenek besűrűsödni. A naptáram telefirkálva mindennel. Kezdem úgy érezni magam, mint egy ügynök, aki sose nyugszik. Na jó, azért nem. A programok mások és mindegyiket élvezem. De akkor is vannak olyan feladatok, amiket felesleges beírni a naptárba, de mostanában ezek eléggé elhanyagoltá válnak.
Lehet, hogy ez az egész "lemaradás" megfázott állapotom miatt van, de engem nem érdekel, nem lehet pihenni.

Ezen felböszülve kicsit belegondoltam, hogy milyen életstilushoz jutunk. Igaz, irtam a magazinba a cikket erről, de most így igazán belekerülve nem elméleti síkon gondolkozva lehet, hogy többre jutok.

Probléma: Nincs elég idő.

Helyi kezelés: Igyál kávét, feketeteát, energiaitalt, vagy olyan koffein tartalmú italt, amitől gyorsabb leszel.

Kezelés problémája: Ez csak olyan fizikai dolgokhoz jó, mint a pakolás vagy takarítás. Az elme nem annyira gyorsul (saját tapasztalat, ráadásul képes vagyok lököttségeket is tenni).

Kezelés 2. verzió: Aludj többet.

2. kezelés problémája: Csak keveset tudok (vagy igen, de akkor elalszom, amit nem igazán kellene).

Kezelés 3.: Húzz ki a programjaid közül olyan dolgokat, amik nem igazán fontosak.

3. kezelés problémája: Akkor csak dolgozzak és robotoljak? Ki is kell kapcsolodni, időt áldozni a nyugalomra, hogy megmaradjon az egyensúly.

Kezelés 4.: Ha ennyire beterveztél ennyi mindent és nem vagy semmit feladni, akkor miért nyavalyogsz?

4. kezelés problémája: Több energiát szeretnék.

Megoldás: Gondolj arra, hogy több energiád van!

Megoldás problémája: Végülis...az akarat képes erre, csak lehet, hogy a test nem veszi ezt jó néven. Pedig nagy eleszólása van.

Megoldás 2.: Arra is öszpontosíts.


Logikusan levezettem a problémát és hova jutottam? Gyakorlatilag sehova, no de elméletben, még több erőhöz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése