2011. február 22., kedd

"Medvéből van a Medvesajt?"

Hallottam egy bevásárlás során egy kislánytól, aki ezt kérdezte édesanyjától. Először halkan elnevettem magam, majd elgondolkoztam azon, hogy hogyan lehetséges a medvét és a márkanevet összekötni. Először tényleg úgy hangzik, mintha a medvéből lenne a sajt, egy gyermeki gondolkodás, hogy egy ilyet képesek vagyunk párosítani. Jobban belemerülve viszont e márkanév egy érdekes területet foglal. Medve nem ad tejet, amiből sajtot lehetne készíteni, de van egy olyan hangzása, ami miatt felfigyelünk rá és bizalommal veszünk el a polcról. Talán azért mert ez egy kedves szójáték, ami megmosolyogtat és az első ránézést meg is nyeri. Ha még gyerekünk is van és ő is meglátja, akkor a sok tejtermék közül a macis sajtot vesszük le, hogy tényleg valami kedveset és aranyosat egyen.

A reklámok müködéséről és hatásáról részletesebben, a márciusi számban lehet majd olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése